miercuri, 3 octombrie 2012

Am obosit!



Fiecare zi ma oboseste din ce in ce mai mult.E greu! Si numai pot sa ascund asta,mi-e prea greu,am obosit sa urc dealuri si sa cad in gol,am obosit sa ofer zambete si sa primesc ura,am obosit sa traiesc in atata rautate,pur si simplu,AM obosit! Vreau sa fiu iar copil,vreau sa simt iar cum totul mi se cuvine,sa primesc dragoste,sa iubesc oamenii fara sa stiu ca ei sunt rai.Numai vreau sa ma lovesc de ziduri,sa ma ranesc si sa plang. 


  E prea greu,e inuman sa simti atata durere intr-o singura inima,care defapt a gresit pentru simplu fapt ca ii pasa. Sunt sensibila,sufletul mi-e sensibil si apasat de prea mult dor,de prea multa neputinta. Numai vreau sa fiu eu! E asa de greu si obositor sa fii un om bun,implica prea mult efort.Nu ma compatimesc,nu vreau mila,vreau doar sa numai simt nimic,sa numai ies din casa pentru o vreme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

inca un gand